سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

برای من بابا بخر...


Click here to enlarge

یکی از حامیان می گفت:زمانی که حامی کودکی10-11 ساله داشتم،تصمیم گرفتم هرزمان برای فرزندان خودم لباس یااسباب بازی میخرم برای اوهم بخرم.یک روز که برای دیدنش به همرا مسوول اکرام امداد رفته بودم به او گفتم:چه چیزی دوست داری برایت بگیرم که تو را بیشتر از همه خوشحال کند؟ 

 

او با حالتی خاص وکودکانه انگار از شنیدن حرفم غمگین شده باشد ،گفت:((برای من بابا بخرClick here to enlargeClick here to enlarge...))


من همه ی نمراتم 20 شده بچه های دیگه تعریف می کنند که هرشب نمراتشون را به پدرشون نشان می دهند واز پدرشون جایزه می گیرند امامن هیچ کس را ندارم تا نمراتم را به او نشان دهم...شما برای من بابا بخر...


به نقل از لیلا دلوی،واحد اکرام منطقه یک اصفهان

نظرات 1 + ارسال نظر
رها شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 19:32 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد