سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

بزودی تانگو، وایبر، واتس آپ و کوکو نیز فیلتر می شوند !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان بوانات ( Bavanat.com ) دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: دامنه اصلی اینستاگرام فیلتر نشده است و تنها برخی از صفحات مجرمانه آن فیلتر شده است.

عبدالصمد خرم‌آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر گفت: برای فیلتر دامنه اصلی اینستاگرام هیچ دستوری صادر نشده است.

وی افزود: البته این در حالی است که قبلا دستور فیلتر چندین صفحه مجرمانه از این سایت توسط کارگروه صادر و اجرا شده است.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه همچنین درباره فیلتر شدن سایر نرم‌افزارهای خارجی شبیه We chat نیز گفت: فیلتر شدن نرم‌افزارهای خارجی مشابه WE chat هم در دستور کار کارگروه است.

وی افزود: فیلتر شدن نرم‌افزارهای ( Tango، viber، Coco، Whats app ) تانگو، وایبر، واتس آپ و کوکو در دستور کارگروه بوده و هنوز هم از دستور خارج نشده‌اند.

خرم‌آبادی تصریح کرد: استنباط من به عنوان دبیر کارگروه این است اگر کارگروه به این نتیجه برسد که نرم افزارهای داخلی مشابه وی چت می توانند نیاز ارتباطی صوتی و تصویری کاربران را برآورده کند کارگروه دستور فیلتر آنها را هم صادر می‌کند.

وی افزود: البته این بستگی به نظر اعضای کارگروه دارد و همه اعضای کارگروه باید در این خصوص اظهار نظر کنند.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصریح کرد: معمولا کشورها اجازه نمی‌دهند که زیرساخت ارتباطی آنها و بستر ارتباطی شهروندان انها در اختیار عوامل بیگانه باشد چرا که ارتباطات شهروندان حاوی اطلاعاتی است که جمع اوری و تحلیل آنها توسط بیگانگان می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری برای کشور به دنبال داشته باشد.

خرم‌آبادی گفت: کارگروه تعیین مصادیق نیز در تصیم‌گیری‌ها خود این ملاحظات را مد نظر قرار می‌دهد.


filtering whatsapp tango coco viber بزودی تانگو، وایبر، واتس آپ و کوکو نیز فیلتر می شوند !

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آنچه درباره ی واتس آپ و وایبر نمی دانیم ...


این دو شبکه اجتماعی یکی از صدها وسایل جاسوسی صهیونیستها است.چنان که ارتش مصر اجازه استفاده از این دو شبکه اجتماعی را به سربازان خود نمی دهد.بهره گیری از این امکان جدید در ترویج عقاید انحرافی از سویی و همزمان جاسوسی از کاربران وایبر و واتس آپ و تربیت جاسوسان جدیدی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده صهیونیست است.

با توجه به اینکه مدیریت این دو شبکه اجتماعی در دست صهیونیست ها می باشد ، هوشیاری و دقت عمل بیشتر کاربران ایرانی ، جهت عضویت و استفاده از این نرم افزارها ضروری است

یکی از دلایل فیلتر شدن نرم افزار تلفن همراه واتس آپ و تصویب فیلتر شدن واتس آپ از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، خرید این نرم افزار توسط «زاکر برگ» مدیر آمریکایی صهیونیستی سایت فیلتر شده فیس بوک است.
هیچ کشوری اجازه نمی دهد که اطلاعات شهروندانش مستقیما در اختیار سرویس های جاسوسی دشمن قرار گیرد تا براحتی علیه آنها برنامه ریزی کنند و حتی اگر با دید خوشبینانه به موضوع بنگریم و شرکتهای خارجی را که خدمات رایگان ارتباطی را ارائه می دهند صرفا تجاری فرض کنیم نباید اجازه دهیم این شرکتها اطلاعات مردم ما را به بیگانگان بفروشند.

آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی دسترسی ملت ایران به سایت های اینترنتی علمی را ممنوع کرده اند ولی ایمیل مجانی، شبکه اجتماعی فیسبوک و نرم افزار ارتباط تلفنی رایگان واتس اپ و غیره را در اختیار ما قرار می دهند و اگر جمهوری اسلامی به لحاظ حفظ ارزشها و منافع مردم وکشور محدویتی در دسترسی به این امکانات ایجاد کند به بهانه عدم رعایت حقوق بشر محکومش می کنند. قطعا هدف دشمنان از ارائه این خدمات رایگان اینترنتی این است که اولا مردم ما را از ارزش ها و شاهراه فرهنگ اصیل اسلامی منحرف کرده و به بیراهه ضلالت بکشانند و ثانیا اطلاعات مردم را جمع آوری کرده بر اساس آن، کشور را کنترل کرده و برایمان برنامه ریزی کنند.

به طور مثال بنده الان از شما یه سری اطلاعات دارم و علایق شخصی شما را و نوع اعتقاداتتان را مثلا به عنوان اینکه فردی مذهبی هستید میدانم می توانم از همین طریق وارد وبلاگ یا ایمیل یا واتس آپ یا فیس بوک شما شوم و از جایی که این جا شما از علایق خودتان و اطلاعات خودتان نوشته اید میفهمم که مثلا به مداحی های فلان شخص علاقه دارید.لذا یک فایل با همین مضمون برای شما می فرستم تا شما دانلود کنید و استفاده کنید.

به محض دریافت این فایل از ناحیه شما این فایل که میتواند حاوی ویروس یا اطلاعات جاسوسی از طرف مدیریت این شبکه های اجتماعی باشد وارد سیستم شما شده و اطلاعات شخصی شمارا برای خودم ذخیره می کنم.


باتشکر از همنفس طلبه

خبــــــــــر فوری !تصاویر اتاق جنگ روانی اسرائیل
















خبر فوری ! تصاویر اتاق جنگ روانی در اسرائیل

اسرائیلی ها درحال جنگ روانی گسترده ای بر علیه بیداری ملت ها هستند:

برادران و خواهران عزیز دست به دست هم میدهیم برای نابودی اسرائیل .باور کنید تنها کمکی که میتواندی بکنید همین جنگ روانی بر علیه دشمنان اسلام است.شما کاری بکنید که خود اسرائیل میخواهد بر ملت ها انجام دهد.
فقط یک یا علی مدد بگویید و به مردم بی دفاع غزه فکر کنید و جهاد کنید ، جهاد سایبری ......
در فیسبوک و توییتر و چت روم های خارجی زبان بر علیه اسرائیل مطلب ارسال کنید.فقط یک (مرگ بر اسرائیل) شما باعث سست شدن پایه های صهیونیست خواهد شد.
از لینک قرار داده شده کمک بگیرید .
گمنام

زیر بمب و انفجار آرام بخواب !!!!!!!


بخواب، آرام بخواب…
سخت است گفتنش اما شاید بهترین اتفاق این جهانِ وحشی این گونه خوابیدن باشد …
جهانی آن قدر وحشی که در آن تو کشته می شوی
و آقای حقوق بشر از تلاشهای اسرائیل برای حذف تروریست تشکر میکند
مادرت کشته می شود
و سفیر اسرائیل ارتشش را شایسته جایزه صلح نوبل میداند
پدرت، ضجه زنان و لرزان جنازه ات را به دوش می کشد
و جهان اسلام شعار میدهد و از این حماسه اش فیلم می گیرد و آرشیو می کند
برادران تو بی خانمان و آواره و ترسان می شوند
و برادران من نگران جام جهانی اند …

بخواب، آرام بخواب …
دنیا اصلا جای خوبی برای بیدار ماندن نیست …

فریاد تو به گوش هیچ مدعی ای نخواهد رسید...

جامعه رهپویان


عکس های دلخراش کوچولوها در ادامه مطلب



                                     

 

کاش میدانستم جز راهپیمایی که بزرگترین حماسه در جهت دفاع از فلسطین است باید چکار کنم

این روزها دلم پر می زند برای فلسطین...

اگر آزاد میشد حتما میرفتم به شرط توفیق...

جالب است واقعا جالب است دیروز چهره حقیر نتانیاهو در حال سخنرانی مزخرفش را می دیدم...

حالتت چهره اش را مظلومانه گرفته بود گفت:

ما مجبور شدیم به بیمارستانها حمله کنیم

آنها سربازانشان را در بیمارستانها پنهان کرده اند...همچین چیزی...

در ماه حرام ،کشتن انسانها مظلومه روزه دار، قتل کودکان...ازاین بدتر هست؟؟؟

اینجا کربلایی دیگر است....


چشم مردم فلسطین به آمدن تک تک شما در خیابان هاست

روز خونین جمعه 5رمضان93...

این یک وظیفه انسانی است...!!!!!

ادامه مطلب ...