سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

سلاح شیطان

اعوذ به الله من الشیطان الرجیم   

                    بسم الله الرحمن الرحیم 

 برنده ترین سلاح که شیطان مى تواند به آسانى با کمک آن به آرزوهایش ‍ برسد، زن است و این سلاح ، فراوان و همه جا یافت مى شود. امیر المومنین علیه السلام مى فرماید: فتنه و فساد از چند چیز بلند مى شود. یکى از آنها از دوستى بى حد به زنان و علاقه و محبت زیاد به ایشان است .

و آن هم شمشیر برانى براى شیطان خواهد بود. کسى که علاقه و محبت بیش ‍ از حد به زنان داشته باشد، باید بداند که بهره اى از عیش و زندگى خود نمى برد .پس شیطان با این حربه بران :

تاریخ نمونه هایى زیادى دارد که نشان مى دهد انسانها به خاطر علاقه زیادى که به زن خود داشته اند سقوط نموده و دین و دنیاى خود را از دست داده اند؛ زیرا وقتى که انسان دل بستگى زیادى به زن خود داشته باشد عیب هایش را نمى بیند؛ در نتیجه همسرش نیز از او سوء استفاده مى کند.

 در این جا نمونه هایى از این افراد را مى آوریم که در پى آن جنایات و کشتارهایى هم رخ داده است .از محبت و علاقه به زن بود که حضرت آدم علیه السلام از بهشت بیرون شد، هنگامى که شیطان از آدم ، ناامید گشت سراغ حوا رفت و وى را فریفت . از علاقه و محبت به زن بود که قابیل کینه برادر را به دل گرفت و سرانجام او را کشت . در بعضى از روایات آمده : حوریه اى براى هابیل و زن جنیه اى براى قابیل آمد و همین باعث نزاع ایشان شد. و باز از نااهلى زن بود که نوح پیغمبر همواره ناسزا و زخم زبان هاى مردم را باید تحمل مى کرد. از رفتارهاى زن بود که خانه لوط نبى به خاطر یورش عده اى ناامن مى شود و آن پیغمبر عظیم الشاءن و مظلوم مجبور مى شود به آن مردم پست پیشنهاد دهد که به خانه و مهمانانش حمله نکنند و دخترانش را با اجراى عقد به آنان بسپارد. و هم چنین از نیرنگهاى زن بود که عزیز مصر، یوسف صدیق  را هفت سال در زندان نگاه داشت و از زندگانى اجتماعى محروم کرد. از دل دادگى به زن بود که قدار بن سالف به در خواست آن زن ناباب ، شتر صالح پیغمبر را پى کرد که عذاب نازل شد و تمام قوم هلاک شدند. از علاقه به زن بود که بلعم با عورا به دستور عجوزه خود به کوه رفته و حضرت موسى علیه السلام پیامبر بزرگ الهى را نفرین مى کند که هم موسى و هم قومش چهل سال در بیابان در میان سرما و گرما حیران مى شوند و هم عبادات و اعمال صالحش از بین مى رود. تا جایى که قرآن او را تشبیه به سگ نموده است . از محبت و علاقه به زن بود که باید سر یحیاى پیغمبر از بدن جدا شود و مهریه عروس گردد و براى خون به ناحق ریخته آن حضرت هفتاد هزار نفر از مردم آن زمان به دست «بخت النصر» قتل عام مى شوند و آن هم خون ریخته شود. نیز از وسوسه زن بود که جگر حمزه به دستور «هند» جنایت کار و زناپیشه از پهلویش بیرون آورده شود و بدنش مثله گردد. و به واسطه زن بود که در خیبر به پیامبر اسلام (ص ) زهرا خوانده مى شود و آن زن ناپاک یهودى از روى هوى و هوس یا به دستور عده اى حضرت را مسموم مى کند. و با پادر میانى زن بود که عبدالرحمن بن ملجم مرادى به دستور قطام ، آن زن بد سیرت ، دست به قتل بزرگ مرد تاریخ امیرالمؤمنین علیه السلام زد و آن جنایت بزرگ را مرتکب شد، و امت پیغمبر را بى امام و رهبر نمود. از خودخواهى هاى زن بود که جنگ هاى خونینى در تاریخ بشریت واقع شد و خونهاى زیادى از بى گناهان ، روى زمین ریخته شد، مانند جنگ جمل که حدود سى هزار نفر از امت اسلامى قتل عام شدند و به دنبال آن جنگ صفین و نهروان پیش آمد و عایشه تعزیه گردان آن و آغازگرش بود.از ناپاکى هاى زن بود که فرزند بزرگ پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله به شهادت رسید، و معاویه مخفیانه زهر هلاهل با مقدارى پول براى زن امام حسن علیه السلام «جعده » ملعونه ، دختر اشعث بن قیس ، مى فرستد که آن ناپاک زهرا را به فرزند فاطمه داد و جگر آن حضرت را پاره پاره کرد. از خود محورهاى زن بود که بدن امام حسن مجتبى علیه السلام تیر باران شد و مروان حکم ملعون و مطرود هم ، عایشه را خبر مى کند و او هم دستور مى دهد بدن امام را آماج تیر قرار دهند. از نامبارکى زن بود که باید به امام محمد تقى (ع ) در سن 25 سالگى زهر خورانده شود و ام الفضل دختر ماءمون عباسى و همسر آن حضرت به دستور عموى خود گرداننده آن مى شود و امام را مسموم نماید.

البته لازم به ذکر است که همه ی زن های نام برده شده فقط سلاح هایی از جانب شیطان برای نابود کردن بوده است چه بسا زنهایی بوده اند که باعث پیشرفت در علم وبسیاری از زمینه های دیگروجود داشته اند که باید ازآنها قدر دانی شود همچنین زنهایی در طول تاریخ ظهور کرده اند که هیچ کس مثل آنها نتوانسته به درگاه خداوند نزدیک شود اما نکته اینجاست که برای رهایی از دام های خطرناک شیطان (زن ها) باید همواره مراقب اعمال خود باشیم همان طور که زن می تواند باعث به  گناه افتادن شوند می توانند باعث پیشرفت وترقی برای مردان وخودشان شود وباعث تقرب انسان به درگاه خداوند متعال شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد