سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

سلام

سلام بر امام ،سلام بر پدری مهربان که خدا کند 

 دستش را از روی سر ما بر ندارد

سلام بر محبوبم سلام بر قلب خوبی ها


من شمارا به مادرتان نرجس خاتون  قسم میدهم که مرا کمک کنی تا در

راه شما حرکت کنم ،واقعا شیعه شما شوم ،که مثل پدری مهربان دست

نوازش بر سر همه ما کشیده ایدگاهی فکرمیکنم اگر پدر ومادر مسلمان

نداشتم الان چه میکردم؟چه بودم؟شماراآیا می شناختم؟آیا خدای متعال

را می شناختم؟نمیدانم ولی ایمان دارم که شما مارا فراموش نمی کردید

و این اعتقاد من است .نمی توانم فکر کنم که بدون شما زندگی چه مزه ای داردوچگونه فکری می کردم؟ولی می دانم مثل بسیاری ازجوان

دیگرامیدی در زندگی نداشتمواقعاامید تمام جوانان شیعه شما هستید می

دانم چون خیلی کاهلم زیاد ازشما خبر ندارم   ولی می بینم وحس می

کنم وبا تمام وجود ایمان دارم که شما مراقب من و تمام جوانان

هستید......می دانم روزی می شود که شما ظهور خواهید کرد وگل

لبخند را روی لبان تمام شیعیان می کارید ،و بر قلبشان نور می

افزایید .وقتی فکر می کنم  که چنین پدری مهربان و بزرگوار چون شما

غائب است اشکهایم برگونه هایم حلقه می زنند و فرو می ریزند و در آن

لحظه با تمام وجودفکر می کنم که تمام چیزها به گریه در می آید

دوستدارم که روزی شما را ببینم اما نمی دانم که اگر روح خوبی  نداشته

باشم که تزکیه شده باشد تمام لحظات در خدمت شما هستم  چون شما

نظاره گر تمام اعمال من هستید و امیدوارم لیافت  این را داشته  باشم که

درقیامت در نامه اعمالم نوشته شده باشد نوکر امام زمان(عج)


یاران و منتظران امام زمان(عج) می دانم که دلتان پر می زند برای خدمت رسانی به  آقا جانتان . پس

بیاید همه با هم  در راه تعجیل در فرج مولا وصاحبمان قدمی بر داریم


مکان :تمام جهان به ویژه ایران


زمان:هر وقت دلت برای آقایت تنگ شد


ساعت:هروقت قلبت برای او می تپد


پذیرایی:شهد ولایت و انتظار

نظرات 1 + ارسال نظر
ایرانی جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 14:39 http://www.shia-online.blogsky.com

با سلام
موفق و سر بلند باشید.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد