سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

یا اله العاصین...




یا غافر الخطایا،

عمری به گرداب گناه، ذلت اندوختیم

ما را به لطف چشم پوشی، عزت ببخش...

کوله باری از گناه آورده ام،چشم امیدم به ذکر یا اله العاصین است...

چرا که تو براین بنده سه بار لبیک می گویی...

چون گناهکاران جز تو کسی را ندارند...

تو اینقدر مهربانی...بی نهایت...

اگر تمام عمر به سجده باشم کم است...

اما بنده باید چشمش به دهان مولایش باشد

که او...

چه می پسندد و چگونه شکر گزاری را دوست دارد؟؟

و تو اطاعتت را می پسندی...

که من تو را اطاعت کنم

پس یاریم کن...

یا اله العاصین

یااله المستوحشین


قدر نوشت:دراین شب ها اگر دلتان لرزید بدانید چشمم متوجه لبان پرمهر شماست که از آن به رسم برادری و مسلمانی برایم دعا کنید...

-برای فرج...اوّل!

--دوست دارم اینگونه دعا کنم : خدایا من نسبت به آنچه به من می دهی نیازمندم،خدایا بهترین مصلحتهایت را به سوی من بفرست...

---خدایا توفیق کظم غیظ را بمن عنایت کن...

زیرا شیطان میخواهد افرادی را که در راه مستقیم قرار دارند عصبانی کند...(ان شاءالله ما از کسانی باشیم که در راه مستقیم قراردارند...) .

----امام علی(ع)...

غربت و مظلمومیتش دلم را آتش می زند...


نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 12:57

┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿


با ســــــــــــــــــــــــــلام...
جهت ختم قرآن دعوتید
با نیت وارد شوید این خانه پر از یاد خداست
دل را گویم آنچه گفتنی است از شهداست.
لطفا به آدرس زیر مراجعه بفرمایید

http://mobin.info/q/379

نشر دهید تا همگی در این ماه مبارک در ثواب ختم قرآن
سهیم باشیم.

اجرکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عند الله ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد