سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

حوّل حالنا الی احسن الحال


 دوست داشتم امشب از کسی صحبت کنم که تازه به دین مبین اسلام روی اورده.برام عجیبه...یک خواننده،مشهور،پولدار!

این معجزه خداست...

وقتی دید مردم به سوی مسجد میشتابانند دلش لرزید ...

نوری در دلش احساس کرد،هنوز روزنه ای برای هدایتش وجود داشت...

به دنبال نور رفت...

انگار از نو متولد شده بود...

شاید مصداق این دعا ( حوّل حالنا الا احسن حال )شده بود...


اشهد ان لااله الاالله

اشهدان محمد رسول الله


راه یافت به دین مبین اسلام و مسلمان شد...  


جوسی هوکنز با نام هنری لون، ترانه خوان مشهور آمریکایی-آفریقایی است که در 20 جون 1975 در هارلم(نیویورک) به دنیا آمد. او اخیرا به دین اسلام مشرف شده است و نام امیر محدث را برای خود برگزیده است. 

 

او در مورد علت مسلمان شدن خود اینطور می گوید که:  

 

خوانندگی در آمریکا باعث شهرت بسیاری برای من شده بود، تا جایی که بر اساس نظر سنجی ها، جزو 10 خواننده برتر آمریکا به شمار می رفتم و این شهرت روز به روز افزایش می یافت. 

 

هرگز این شهرت و وضعیت مالی مناسب، سعادت و آرامش درونی را برای من به همراه نداشت، تا زمانی که در ابوظبی پایتخت امارات، تحت تأثیر فرهنگ اسلامی قرار گرفتم، آنجا مردم را می دیدم که با بلند شدن صدای اذان به مسجد می رفتند و نماز می خوانند، اخلاق و رفتار خوب آنان را دیدم، از همان زمان بود که تصمیم گرفتم در ارتباط با دین اسلام که مردم را از تمام نژادها و ملیّت ها در برگرفته بود، تحقیق کنم. 

 

 بعد از تفکر جدّی و طولانی به اسلام روی آوردم و طرب و ترانه خوانی که 17 سال به آن مشغول بودم را رها کردم و اکنون احساس آرامش و اطمینان قلبی عجیبی دارم.این خواننده تازه مسلمان چندی پیش به زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد