سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

افزایش گرایش مردم ایالات متحده به اسلام



به گزارش مصاف به نقل از موعود ، رایزن فرهنگی کشورمان در سازمان ملل متحد در یادداشتی با عنوان "دلیل گرایش زنان در غرب، به ویژه آمریکا به اسلام چیست؟" آورده است: شواهد نشان می‏دهد که در دهه های گذشته مسایل مربوط به زنان در زمینه های مختلف بخصوص "مذهب" که روند صعودی نیز داشته، محققان نتوانسته ‏اند پاسخی مناسب برای آن ارایه کنند.  


این یادداشت تاکید کرده است: وقتی به عمق مطلب توجه کنیم، متوجه می‏شویم که این گرایشات بیشتر به سمت و سوی دین "اسلام" در حرکت هستند.

در ادامه یادداشت رایزن فرهنگی کشورمان در سازمان ملل آمده است: دیدگاه بسیاری از غربی ها از اسلام، محدودیت است که زنان را چه در زندگی خصوصی و چه در زندگی اجتماعی، محصور و مطیع مردان می‏کند. این درحالی است که هرسال بسیاری از زنان غربی به این دین گرایش پیدا می‏کنند.

این یادداشت می افزاید: گرچه "مهاجران مسلمان" و "آمریکایی‎های سیاه‏پوست آفریقایی‏تبار" بیشترین جمعیت مسلمانان این کشور را تشکیل می‏دهند؛ لکن در مقابل، تعداد آمریکایی‏هایی که اسلام را به عنوان دینی رسمی خود برگزیده اند کم نیستند و بلکه درحال افزایش‏اند.

یادداشت رایزن فرهنگی کشورمان در سازمان ملل در ادامه با استناد به سالنامه آمریکایی "حقایق" (که بسیار معتبر بوده) تاکید کرده است: مطلع هستیم که سالانه 100 هزار نفر از مردم آمریکا مسلمان می‏شوند که البته این آمار فقط مربوط به "ایالات متحده آمریکا" است.

منبع:موعود


www.MASAFPORTAL.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد